Tuesday, May 6, 2008

缓慢

My philosophy final exam is finally over,unless i fail.Luckily i was still able to write ALMOST everything out from my brain NONSTOP within the 2 and a half hours.

Totally mad.Totally crazy.Right hand is so tired and painful til i dun think it's mine.Let's pray that i could pass.Let's cross our fingers.

最近愛上了星光二班﹐黃美珍在二十強裡所演唱的其中一首歌。

很有爆發力﹐很傷感﹐很有意境﹐歌詞唱對了我的心情。

每當聽著這首歌時﹐腦袋自然會放空﹐也會雞皮疙瘩。

朋友們﹐下載來聽聽吧﹐

這首歌是"緩慢"

一双铁翅膀
送我到这地方
天快亮 舍不得这机舱
缓慢的游荡
在拥挤的机场 风一样
多少荧光屏
总是闪烁不停
天与地在中间它来临
缓慢的飞机
有否我期待的 一个你
忘记你说你会继续 还是要结束
分开时只管哭
我是否太迷糊
你是否仍在乎
等得太久不想继续 也不愿结束
分开时我走出
最遥远的旅途
最缓慢的脚步
一杯热咖啡
抵不住我的累
他是谁 在拥抱的是谁
缓慢的流泪
我没有太伤悲 我以为

9 comments:

Anonymous said...

Mayjane rox'...u rox my world..
我好愛黃美珍啊!!!!! 小瞳﹐加油^^

Anonymous said...

dun worry, angel bless u owez! wont failed de, u so smart wat! =p

winnie said...

美珍的老公:你几时变得像妹一样?她是力宏的,你是美珍的。但是如果他们是我的大嫂和妹夫也不错!

gel:thanks thanks..cross fingers..if not hav to resit..

Anonymous said...

我好奇谁是美珍的老公?
是yuming吗?
哈哈~~(开玩笑滴)
我也超爱美珍唱这一首歌曲
歌词真的写出我滴心声
尤其是"一双铁翅膀,带我到这地方"
最有感触的

rocker万岁~~
美珍万岁

Anonymous said...

hahaha..wat yuming?=.=
anyway..we are going to buy Mayjane's album in JUNE!gonna release!

♥ mokunana ♥ said...

uh huh...
i still prefer annie...
anyway...mei yan shud send me tis song...let me listen to it c whether is it reali tat nice... XD

Jade W. said...

aiseyy...y blog chinese? i dun UN a thing nehhhhh...

Anonymous said...

karena:it's nice..it's nice!xD

jade:aiseh liwei..it's just a chinese song's lyrics..coz i love this song recently =)

Anonymous said...

i think m'sia not so fast can see this album lor..nid wait for few month then only got de

karena: u ask me @ MSN la..i will send u de..this song super perfect~is my 心声!haha